• AhLaN WaSaHlaN

    ""Demi Allah...!!! Sendainya mereka meletakkan matahari di tangan kananku dan bulan di tangan kiriku, agar aku meninggalkan dakwah ini. Aku tidak akan meninggalkannya,meskipun aku hancur dalam mempertahankannya.""
    Aku kini kembali O_o

Sepi

Posted by Rafiq Hanif On 12:08 AM 0 comments



assalammualaikum wbt,

setelah sekian lama , sepinya ana.. tanpa khabar berita.

meninggalkan blog yang kosong,

tanpa berupdate,

maka timbullah rasa bersalah,

takot lari dari tujuan asal membuat blog,

untuk menyampaikan,


walaupon senantiasa sibuk,

atau buat2 sibuk,

mahupun kesibukan yang tidak dapat dibendung,

ana tidak hilang, seperti biasa,

menjenguk blog2 kawan2,

menjadi 'silent reader' dlm bhs Melayunya.

sentiasa mencari idea2 baru,

tetapi bila sampai jari di 'keyboard' tetiba kaku.

fenomena yang senantiasa berlaku. O_o



tetapi amanat tetap perlu untuk diteruskan,

bicara perlu dimulakan,

demi mendidik jiwa-jiwa yang senantiasa mencari

suatu pengisian untuk dijadikan santapan iman,


jadi begitu,

sahabatku, bantulah aku,

pimpinlah daku mencari yang satu,

biar kita berbeza jalan,

berkhilaf pendapat,

tidak sama pandangan,

asalkan ukhwah terjaga


tapi niatnya satu,

untuk Deenul Haq

Islam tercinta


kini aku kembali~






Categories:

0 Response for the "Sepi"

Post a Comment